Rincon de la Vieja, Samara en Maunuel Antonio - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Hans&Jantsje Horstmann Spoelstra - WaarBenJij.nu Rincon de la Vieja, Samara en Maunuel Antonio - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Hans&Jantsje Horstmann Spoelstra - WaarBenJij.nu

Rincon de la Vieja, Samara en Maunuel Antonio

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans&Jantsje

27 Juli 2013 | Costa Rica, San José

Zit hier op een vreselijke stoel dus niet zo´n lang verhaal. 5 dagen geleden mijn handbage gestolen. Had ik boven mij in het net gelegd en de smeer lappen hebben het langzaam naar achteren getrokken. niks van gemerkt en ze zijn stiekem achteruit gestapt. Zat van alles in en dus ook mijn laptop dus ik kan nu geen fotoos meer op waarbenjijnu.nl meer zetten. Jammer maar was ook wel weer dom.
Hebben al veel vogels gezien in Samara waar we ook in een heerlijk hotel (Samara Pacific Lodge) geslapen, aan het strand gelegen bij Manuel Antonio en we willen nog naar tortuguero en sarapigui vallei. We zitten nu in Monte Verde in het Rainforest.

Na onze vakantie worden de ervaringen en foto´s nog geplaatst.

Hasta Luego amigos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 27 Juli 2013 - 17:39

René En Fenna:

veel plezier nog en genieten!!!!!!!!!!!!!!!!

• 29 Juli 2013 - 20:56

Brecht:

He leave heit en mem! Geniet er nog mar efkes fan want oer 4 wiiken gean ik jim wer ferfeelen ! Dikke tut fanut Kautenbach!

• 04 Augustus 2013 - 08:20

Liesbeth Horstmann:

Veel vakantieplezier en laat je door de tegenslag van gestolen tas niet ontmoedigen, het is maar dood spul en vervangbaar. Nogmaals veel vogelplezier. Liefs, Liesbeth en Lisanne

• 04 Augustus 2013 - 17:49

Einte. En Saapke:

Hoi Hans en Jantsje, Ik zal zo jullie verslag even goed doorlezen.Wiij zijn weer thuis. Heel mooi weer gehad , en heel veel dagen boven de 25 gr, en dat in nederland.
    Gr uit Hijum Einte enSaapke

Hans&Jantsje

Wij Hans(1955) en Jantsje(1954) wonen en leven in Hijum, een klein dorpje op de friese klei, zo'n 4 km van het wad. We hebben 3 dochters Rixt(1984), Hedwich(1987) en Brecht(1991). Hans werkt als senior P&O adviseur bij de Gemeente Leeuwarden en Jantsje als basisleerkracht op de openbare basisschool de Hânwizer in Vrouwenparochie. Hans heeft als hobby's vogelen, sportvissen,lezen en Jantsje korfbal, wandelen en lezen.

Actief sinds 15 Dec. 2009