California en Arizona - Reisverslag uit Monticello, Verenigde Staten van Hans&Jantsje Horstmann Spoelstra - WaarBenJij.nu California en Arizona - Reisverslag uit Monticello, Verenigde Staten van Hans&Jantsje Horstmann Spoelstra - WaarBenJij.nu

California en Arizona

Blijf op de hoogte en volg Hans&Jantsje

19 April 2015 | Verenigde Staten, Monticello

De wifi in de meeste hotels is erg slecht dus vandaar nu weer pas een verslag.
we hadden dinsdag wat een benauwde reis van Houston naar Los Angeles . Door slecht weer kon de piloot de tussenlanding op Salt Lake City niet afmaken en moesten we uitwijken naar Grand Junction. Gelukkig landden we veilig op Los Angeles maar wel 7 uur te laat en midden in de nacht dus. Kreeg een bolide van de autoverhuurder mee; een splinternieuwe Nissan Altima; rijdt als een klokje!
Woensdag LA verkent. Wij als filmbarbaren waren gauw uitgekeken ; nou ja we hebben even op de Walk of fame gestaan en met een sightseebus LA bekeken. Een grote stad is LA met mooie gebouwen en wel 12 miljoen inwoners.

De volgende dag naar Joshuatree Park gereden. Geweldig mooi woestijnachtig park.

De volgende 2 dagen Grand Canyon. Ook super maar wel heel toeristisch!

• 20 April 2015 - 09:19

Wiesje Helder:

Mooie foto's hoor en wat een prachtig land. Nog veel reisplezier gewenst.

• 20 April 2015 - 12:01

Jopie:

groetjes en genieten jullie jopie

• 20 April 2015 - 12:24

Saapke:

hoi Hans en Jantsje,

Wat is t mooi om jullie verslagen te lezen en foto's te bekijken.
    Wel vervelend dat jullie vlucht niet soepel verliep, maar gelukkig heel huids aangekomen.
    Nu nog een hele mooie vakantie verder. Geniet ervan.
    m.vr.gr. Einte en Saapke

• 20 April 2015 - 20:14

Janneke Althuis:

Prachtige foto's van jullie mooie avontuurlijke reis. Leuk om jullie belevenissen aan de andere kant van de wereld te lezen. Nog een hele goede vakantie met mooie bezienswaardigheden!!

• 20 April 2015 - 22:43

groeten

• 21 April 2015 - 17:01

Jan Wassenaar:

Hoi Hans en Jantsje,

Leuke verslagen en prachtige foto,s. Een andere wereld en big, zeer big. Jullie stralen alle twee dus dat is genieten. Nog een prettige voortzetting.

Jan W.

• 22 April 2015 - 10:34

Simone:

Beste Hans en Jantjse,

Wat een contrast LA en JoshuaTreepark en Grand Canyon. Geef mij maar de parken. Krijg helemaal zin om ook op reis te gaan. Helaas met twee kinderen die nog naar school gaan, wordt het voorlopig geen Amerika. Maar dromen kun je altijd en met jullie foto's wordt dromen nog realistischer.

Groet,
    Simone

Hans&Jantsje

Wij Hans(1955) en Jantsje(1954) wonen en leven in Hijum, een klein dorpje op de friese klei, zo'n 4 km van het wad. We hebben 3 dochters Rixt(1984), Hedwich(1987) en Brecht(1991). Hans werkt als senior P&O adviseur bij de Gemeente Leeuwarden en Jantsje als basisleerkracht op de openbare basisschool de Hânwizer in Vrouwenparochie. Hans heeft als hobby's vogelen, sportvissen,lezen en Jantsje korfbal, wandelen en lezen.

Actief sinds 15 Dec. 2009