Kruger - Reisverslag uit Letaba, Zuid-Afrika van Hans&Jantsje Horstmann Spoelstra - WaarBenJij.nu Kruger - Reisverslag uit Letaba, Zuid-Afrika van Hans&Jantsje Horstmann Spoelstra - WaarBenJij.nu

Kruger

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans&Jantsje

31 Oktober 2017 | Zuid-Afrika, Letaba

Van 26 tot 30 oktober in Kruger geweest. Eerst 2 dagen in Letaba restcamp en daarna in Pretorius restcamp. Kruger is fantastisch. Veel mooie vogelwaarnemingen zoals de Zadelbekooievarr, Grote Textorwever, Afrikaanse Maraboe en Nimmerzat,Reuzenreiger en het Angoleze Blauwfazantje. Enorme kuddes Waterbuffels, Olifanten, Gnoes(wildebeesten)en Impala’s. Verder zagen we 12 neushoorns met jong, stuk of 20 gevlekte hyena’s met jongen, Wrattenzwijnen, 2 luipaarden, groepen beerbavianen, zuidafrikaanse meerkatten, Steppezebra’s en Giraffen. Geweldige ervaring!

• 31 Oktober 2017 - 08:00

Einte En Saapke:

goeiemorgen,
    prachtige fotos een hele belevenis.
    jullie nog maar even genieten, wij gaan weer werken vandaag.
    vorige week heerlijk weggeweest naar ootmarsum, wij hadden mooi wandel en fiets weer. Nu is t hier een stuk kouder 8 a 9 gr.
    gr einte en saapke

• 31 Oktober 2017 - 19:33

René & Fenna:

Zo!
    Weer iemand van de familie die Kruger geweldig vindt!
    Jullie hebben ook prachtige dingen gezien!
    Vooral de 12 neushoorns met jong. Dat kan niet iedereen vertellen.
    Op naar de bergen!
    lieve groet van ons.
    ps wij zijn een beetje geacclimatiseerd ondertussen.

Verslag uit: Zuid-Afrika, Letaba

Hans&Jantsje

Wij Hans(1955) en Jantsje(1954) wonen en leven in Hijum, een klein dorpje op de friese klei, zo'n 4 km van het wad. We hebben 3 dochters Rixt(1984), Hedwich(1987) en Brecht(1991). Hans werkt als senior P&O adviseur bij de Gemeente Leeuwarden en Jantsje als basisleerkracht op de openbare basisschool de Hânwizer in Vrouwenparochie. Hans heeft als hobby's vogelen, sportvissen,lezen en Jantsje korfbal, wandelen en lezen.

Actief sinds 15 Dec. 2009