Lassen National Park en Redwood National Park - Reisverslag uit Crescent City, Verenigde Staten van Hans&Jantsje Horstmann Spoelstra - WaarBenJij.nu Lassen National Park en Redwood National Park - Reisverslag uit Crescent City, Verenigde Staten van Hans&Jantsje Horstmann Spoelstra - WaarBenJij.nu

Lassen National Park en Redwood National Park

Blijf op de hoogte en volg Hans&Jantsje

03 Mei 2015 | Verenigde Staten, Crescent City

Een ieder weer bedankt voor de reacties op de verslagen! Mooi dat jullie dit leuk vinden!
Op donderdag en vrijdag naar Lassen. Dit is een vulkanisch park wat helaas nog niet open was! Wij waren er 1 mei en 3 mei ging het open. Toch nog een wandeling gemaakt en enige vulkanische activiteit gezien.

Daarna naar Redwood NP ons meest noordelijke bestemming! Hier een stuk kouder ; rond de 16 graden. wat anders dan de 30 graden die we in de woestijnen hadden! De kustsequioa's in Redwood zijn indrukwekkend; de hoogste boom is 104 m! Overnacht in Crescent City die een mooie haven heeft waar we onder andere een zwarte scholekster , ijsduikers en zeeleeuwen zagen.

Morgen op naar San Francisco!

• 04 Mei 2015 - 09:55

Fenna:

liefs en groeten

• 04 Mei 2015 - 10:16

Wiesje Helder:

Moai dat wy op dizze manier mei jimme mei kinne op reis!

• 06 Mei 2015 - 07:04

Frans:

Dit park ben ik n og niet geweest. Ook heel erg mooi!

Hans gefeliciteerd met je verjaardag!

• 06 Mei 2015 - 08:41

Einte En Saapke:

Hoi hans en Jantsje

lokwinske mei hans syn jierdei.

Gr einte en saapke

• 06 Mei 2015 - 09:03

Wijbe En Marijke:

Een speciale dag vandaaag: binnen al het natuurschoon word jij Hans 60 jaar!!!!!!!!!!
    Van harte gefeliciteerd, ook Jantsje de beste wensen en maak er een heeeel speciale dag van, om tot je 100ste in herinnering te blijven!
    Groetjes MArijke en Wijbe

• 06 Mei 2015 - 14:29

Jan Wassenaar:

Hans, prachtige foto's en wat een natuurschoon. Maar vandaag 6 mei is de dag dat je jarig bent en een x erbij krijgt.

Namens PSA van harte gefeliciteerd met je verjaardag van 60 jaar en nog vele jaren in gezondheid!

Geniet er nog maar van en neem een borrel van ons.

Groetjes Jan

• 07 Mei 2015 - 14:48

Rik En Nellie:

Proost Hans nog gefeliciteerd mei dyn jierdei fan juster op nei de....

Rik en Nellie

Hans&Jantsje

Wij Hans(1955) en Jantsje(1954) wonen en leven in Hijum, een klein dorpje op de friese klei, zo'n 4 km van het wad. We hebben 3 dochters Rixt(1984), Hedwich(1987) en Brecht(1991). Hans werkt als senior P&O adviseur bij de Gemeente Leeuwarden en Jantsje als basisleerkracht op de openbare basisschool de Hânwizer in Vrouwenparochie. Hans heeft als hobby's vogelen, sportvissen,lezen en Jantsje korfbal, wandelen en lezen.

Actief sinds 15 Dec. 2009