Drakensbergen - Reisverslag uit Underberg, Zuid-Afrika van Hans&Jantsje Horstmann Spoelstra - WaarBenJij.nu Drakensbergen - Reisverslag uit Underberg, Zuid-Afrika van Hans&Jantsje Horstmann Spoelstra - WaarBenJij.nu

Drakensbergen

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans&Jantsje

16 November 2017 | Zuid-Afrika, Underberg

Na de geweldige week in St. Lucia zijn we eerst 2 nachten in Umlhanga geweest. De bedoeing was om aan het syrand te liggen. Dat bleef bij 2 uurtjes; daarna begon het te regenen. Op 11 november naar Winterton vertrokken (Ardmore Farmhouse) en op 12 november voor 2 nachten naar Underberg (The Old Hatchery). De Drakensbergen zijn geweldig mooi; prachtig landschap en natuur. Hebben hier mooie waarnemingen gedaan zoals de zwarte afrikaanse kuifarend en de bonte ijsvogel. Ook hier wat regenachtig.

• 16 November 2017 - 22:22

René En Fenna:

Hoi hoi
    Die kuif arend hebben wij ook op de plaat gezet!
    Ooit, lang geleden, vond ik de potholes in de Drakensbergen geweldig!
    Ik hoop jullie ook!
    Blijf genieten en goeie reis

• 17 November 2017 - 11:03

Wijbe En Marijke:

Hallo Hans en Jantsje, Leuk weer jullie berichtjes te lezen.
    Ongelooflijk mooie natuur en daarvan genieten jullie enorm zo te zien.
    Nog fijne dagen met de rest van de reis ( hoeveel km nog ? ) en de verhalen horen we daarna graag1

Verslag uit: Zuid-Afrika, Underberg

Hans&Jantsje

Wij Hans(1955) en Jantsje(1954) wonen en leven in Hijum, een klein dorpje op de friese klei, zo'n 4 km van het wad. We hebben 3 dochters Rixt(1984), Hedwich(1987) en Brecht(1991). Hans werkt als senior P&O adviseur bij de Gemeente Leeuwarden en Jantsje als basisleerkracht op de openbare basisschool de Hânwizer in Vrouwenparochie. Hans heeft als hobby's vogelen, sportvissen,lezen en Jantsje korfbal, wandelen en lezen.

Actief sinds 15 Dec. 2009