McAllen 1e 2 dagen - Reisverslag uit McAllen, Verenigde Staten van Hans&Jantsje Horstmann Spoelstra - WaarBenJij.nu McAllen 1e 2 dagen - Reisverslag uit McAllen, Verenigde Staten van Hans&Jantsje Horstmann Spoelstra - WaarBenJij.nu

McAllen 1e 2 dagen

Door: hans

Blijf op de hoogte en volg Hans&Jantsje

05 April 2015 | Verenigde Staten, McAllen

McAllen is een van de snelst groeiende steden van Texas. Je kunt hier uren over de highways rijden waarbij je overal billboards van grote restaurant- en hotelketens ziet. Ons eten halen we bij de Walmart; enorme supermarkt waar ze bijna alles hebben. Op 30 april een bezoek gebracht aan National Bentsen State Park. Geweldige waarnemingen gedaan met de Green Jay, de Altamira Oriole, de Northern Cardinal en de renkoekoek.Ook verschillende soorten roofvogels mat o.a. Swainson's- ,Broadwinged-,Cooper's- en Sharpsinned Hawks. Zaterdag 4 april een erg regenachtige dag. Op naar South Padre Island waar we 6 verschillende warblers zagen en ook Scahaarbekken, Slechtvalk en Franklin's Gull. South Padre Island is een langgerekt eiland met veel hotels , resorts en restauranten en pretparken. Gelukkig hebben ze een aantal beschermde vogelgebieden waar veel te zien is.Zaterdagavond in een Italiaans restaurant gegeten waar je als bonus een maaltijd mee naar huis krijgt. Aparte jongens die amerikanen.

• 07 April 2015 - 16:28

Jopie:

ziet er allemaal goed uit geniet ervan groe jopie

• 08 April 2015 - 13:12

Fenna & René:

Hoi hoi
    Jullie zitten al weer helemaal in de vogeltjes! Geniet ervan. Have fun
    Groeten van ons

• 08 April 2015 - 14:37

Frans:

Helemaal in jullie element zo te zien.
    Ik hoop dat de oogst in de rest van jullie verblijf net zo groot is als de eerste 2 dagen!
    Groet, Frans.

• 08 April 2015 - 19:56

Rik En Nellie:

Fijn dat jimme fakansje goed begûn is . Prachtige fotos , mooi waar lekker ite
    alles is great
    kisses Nellie

Hans&Jantsje

Wij Hans(1955) en Jantsje(1954) wonen en leven in Hijum, een klein dorpje op de friese klei, zo'n 4 km van het wad. We hebben 3 dochters Rixt(1984), Hedwich(1987) en Brecht(1991). Hans werkt als senior P&O adviseur bij de Gemeente Leeuwarden en Jantsje als basisleerkracht op de openbare basisschool de Hânwizer in Vrouwenparochie. Hans heeft als hobby's vogelen, sportvissen,lezen en Jantsje korfbal, wandelen en lezen.

Actief sinds 15 Dec. 2009